דוברות מד"א

פועל נפל מגובה בבניין בבני ברק - מצבו קשה
תום אברמסון24.5.23
0
0
0
פועל כבן 40 נפל הערב (רביעי) מגובה של כ-6 מטרים בבניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק.
צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
