
"זהו שחר של יום חדש" | התגובות בקואליציה לאחר אישור התקציב בכנסת
"ניצחנו בבחירות, העברנו תקציב וממשיכים ל-4 שנים טובות", כך אמר הבוקר (רביעי) רה"מ בנימין נתניהו לאחר אישור התקציב בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.
משה גפני: "העברנו תקציב טוב ואחראי לטובת אזרחי ישראל, כעת המשימה שלנו היא להוריד את יוקר המחיה ולטפל במחירי הדיור לטובת האזרחים כולם, ובעזרת השם כך נעשה". שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "הוא תקציב מדינה מצוין. הוא מוטה צמיחה, תשתיות, עידוד השקעות הון בהייטק, בחקלאות, השקעה אדירה במערכת הבריאות שהוזנחה במשך שנים, השקעה אדירה במשילות ובמערכת הביטחון, השקעה אדירה בהשכלה גבוהה ובמערכת החינוך על כל רבדיה".
שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "ברוך השם העברנו בממשלת הימין את התקציב. יום חג למדינת ישראל, יום של בשורה לנגב והגליל. ממשיכים לעבוד בכל הכח להזנקת הנגב והגליל, ביצירת מחוללי צמיחה משמעותיים בהתיישבות הכפרית והעירונית וקידום פרוייקטים שישנו את המפה ויצמצמו את הפערים בין הנגב והגליל למרכז".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "אחרי ליל תקציב ארוך - שחר של יום חדש. הרבה בשורות טובות ובראשן - תשעה מיליארד שקלים תוספת למשרד לביטחון לאומי בדיוק כמו שהבטחנו, כ-20% תוספות למשכורות השוטרים, גיוס אלפי שוטרים וסוהרים חדשים, הקמת משמר לאומי, ומימוש התכניות להחזרת המשילות, ההרתעה, והביטחון האישי לאזרחי ישראל כמו גם בשורות חשובות לתושבי נגב והגליל. עכשיו צריך נשימה עמוקה וקדימה לעבודה. בוקר טוב ישראל".
"עשינו את זה! תקציב המדינה עבר, בשורה ענקית למדינת ישראל. 530 הצבעות תקציב, 0 הפסדים!", אמר יו"ר הקואליציה אופיר כץ.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
