
0:00 / 0:00
אוטובוס התנגש בחומה בחיפה - לפחות 12 נפצעו
noa magid22.5.23
0
0
0
אוטובוס התנגש בחומה בשדרות ההגנה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים, בני ציון, רמב"ם וכרמל, 12 נפגעים בהם: 2 פצועים כבני 40 במצב בינוני - נהג האוטובוס ונוסעת עם חבלות בגופם ו-10 פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל.
פראמדיק מד"א אלי כתב וחובש רפואת חירום ישי לוי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו המולה ואת האוטובוס שהתנגש בחומה. נהג האוטובוס והנוסעת היו לכודים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בגופם, תוך כדי החילוץ הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני ויציב. שאר הנוסעים היו מחוץ לאוטובוס כשהם בהכרה מלאה ופינינו אותם תוך כדי המשך טיפול רפואי לבתי החולים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
