
0:00 / 0:00
בעקבות איומי החמאס, חה"כ מזהיר: "הגא"פ כבר חטף" | צפו
מישל מחנין18.5.23
0
0
0
חבר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת דני דנון, התייחס היום (חמישי) לאיומי ארגון הטרור חמאס.
ח"כ דנון מסר: "זכות וחובה שלנו לצעוד ברחבי ירושלים עם דגלי ישראל. אף ארגון טרור לא יכתיב למדינת ישראל איך להתנהל בעיר הבירה שלה. אני אומר לראשי החמאס: אל תתגרו בנו.
הג'יהאד האסלאמי כבר חטף, אתם לא רוצים להיות הבאים בתור. נמשיך להניף את דגל ישראל בגאון ובהדר ברחובות ירושלים. יום ירושלים שמח!".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
