טל קפלן

מערכת החינוך באשקלון תפעל כרגיל: לאחר מבצע "מגן וחץ" - אין זה הזמן להוסיף ולהכביד
noa magid14.5.23
0
0
0
בהמשך לדיווחים על השבתת מערכת החינוך על ידי המרכז לשלטון מקומי במחאה על קרן הארנונה - מודיעה עיריית אשקלון כי מערכת החינוך תפעל כרגיל.
לדברי ראש העיר, תומר גלאם: ״אנחנו לאחר מבצע ׳מגן וחץ׳ במהלכו תלמידי אשקלון לא שהו במסגרות חינוכיות מספר ימים ואין זה הזמן להוסיף ולהכביד גם על ההורים וגם על התלמידות התלמידים בימים נוספים של היעדרות וחוסר ודאות״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
