
להסכים להפסקת אש או להמשיך? זה מה שחושבים הגולשים ברשת מייקי
noa magid11.5.23
0
0
0
הגולשים ברשת החברתית מייקי נשאלו האם צריך להסכים להפסקת אש או להמשיך לפגוע בג׳יהאד ברצועת עזה? רובם המוחלט ענו כי לדעתם יש להמשיך ולהכות בג'האד בעצמה.
טייני בר: "להמשיך בלחימה ולכתוש אותם עד עפר".
אליהו ליבוביץ: "להשים אטמי אוזניים ולהתקיף ללא הפסקה".
ערן שמחון: "מה השאלה? לקטוש עד יסוד תושבי הדרום העלי יכולת מדהימה להיות סובלניים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
