
0:00 / 0:00
בן גביר: "אנחנו נהיה אלה שמנהלים את ממשלת ישראל" | צפו
מישל מחנין8.5.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הערב (שני) להתנהלות האיחוד האירופי ומסר כי "חבל מאוד שהאיחוד האירופי שמתיימר להיות מגדל צדק דמוקרטי, נוהג בשיטת סתימת הפיות. מדינת ישראל היא בלבד תקבע מי הנציגים שלה, מי הדוברים שלה.
האירופאים צריכים להבין, אנחנו מכבדים אותם, אבל אנחנו נעמוד לגורלנו. אנחנו נקבע מי הדוברים ואנחנו נהיה אלה שמנהלים את ממשלת ישראל. לא שום גורם אחר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
