
דמוקרטיה? | קריאה בשמאל: "זאת ממשלה שאסור להידבר איתה"
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי אמרה היום (שני) בישיבת הסיעה, כי היא מתנגדת להידברות בין נציגי הקואליציה לאופוזיציה.
"זאת ממשלה שאסור להידבר איתה, אסור להתפשר איתה, אסור לשבת איתה בכל מקום כדי לעשות איתה דילים. אנחנו קוראות וקוראים שוב לשותפים האופוזציונים שלנו לחדול מלעשות את זה", אמרה מיכאלי.
בהמשך דבריה נגד הממשלה, פירטה מיכאלי: "מה שקורה ביממה האחרונה זה פשוט תשלום פרוטקשן פוליטי. כל אחד ואחת מאיתנו משלמים למעלה מ-12 מיליארד ש"ח שנתניהו והליכוד משלמים לבניית מדינת הלכה במקום מדינת ישראל.
12 מיליארד שקל לשותפים קואליציונים כדי שיצביעו נגד הדמוקרטיה, נגד שוויון, נגד זכויות נשים, נגד זכויות להט"ב, נגד שוויון אזרחי, נגד הסיכויים לשלום פשוט נגד מדינת ישראל.
מדובר בשוחד לחרדים, שוחד למתנחלים, שוחד לימין המשיחי הקיצוני והמסוכן שמסכן את ישראל. הכל מהכיס של כולנו, של כל משלמות ומשלמי המיסים בישראל. שוחד במזומן מאבי מעוז ועד גולדקנוף, פשוט כדי לשבת בשלטון ולדאוג לעצמם, למקורבים שלהם".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
