יוסי שקל

גביע המדינה: מכבי נתניה העפילה לגמר לאחר 1:3 מול מ.ס אשדוד
תום אברמסון2.5.23
0
0
0
מכבי נתניה העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע המדינה השישי בתולדותיה, לאחר שגברה באצטדיון בלומפילד על מ.ס אשדוד 1:3 בחצי הגמר.
בוריס אינו וסטניסלב בילנקי (צמד) כבשו את השערים לזכות הקבוצה מעיר היהלומים, שביט מזל רק צימק לקבוצה של רן בן שמעון.
בגמר תפגוש נתניה את המנצחת במשחק שייערך מחר באצטדיון סמי עופר בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
