דובר צה"ל

חבריו של הקצין שהודח: ״אם ההפגנה הייתה נגד הרפורמה הדין היה פחות חמור״
מישל מחנין30.4.23
0
0
0
רב-סרן בשירות סדיר השתתף בשבוע שעבר (ה׳) בהפגנה בעודו לובש מדים, בניגוד לפקודות צה״ל. לאחר בירור נסיבות האירוע, הקצין נשפט בדין משמעתי ובמסגרת הליך פיקודי הוחלט שהקצין יועבר מתפקידו לתפקיד שאינו פיקודי.
״השתתפות משרת צה״ל בהפגנה בעודו לובש מדים, פסולה ואין לה מקום״, נמסר מדובר צה״ל. הקצין נשפט ל-25 ימי מחבוש על תנאי.
חבריו של הקצין שהשתתף בהפגנה בעד הרפורמה על מדים, הביעו זעם על חומרת העונש: ״כשמפקד טייסת עודד מרד וסרבנות הוא התנצל וחזר לתפקידו, יש תחושה שאם ההפגנה הייתה נגד הרפורמה הדין היה פחות חמור״, כך פרסם הכתב הביטחוני של ערוץ 14, הלל ביטון רוזן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
