
0:00 / 0:00
הכוכבות של הפגנת הימין לבועז גולן: "זה הקול שלנו" | צפו בראיון המלא
מישל מחנין30.4.23
0
0
0
"אין שום דבר רע בבנות שירות לאומי. זה לא מקטין אף אחת - ושתינו עשינו צבא": אמרו היום (ראשון) בתכנית "ארבע עם בועז גולן" - הכוכבות של הפגנת הימין, עומר דהן ותמר יפת, על הטענות שהפנו נגדן בעקבות השלטים שהחזיקו.
בהמשך לכך, הוסיפו: "אנחנו שתינו משכילות, פתוחות, פועלות ועושות. סיימנו שירות מלא, גם ביחידה מיוחדת. הצבא חשוב, אבל שירות לאומי זה דבר מדהים".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
