תום אברמסון

ההפסד הרבעוני הגדול בכל הזמנים | אחת החברות הגדולות בעולם עם דו"חות מאכזבים
תום אברמסון28.4.23
0
0
0
ענקית השבבים העולמית אינטל דיווחה הלילה (שישי) על כך שברבעון הראשון של השנה הפסידה 2.8 מיליארד דולר - ההפסד הרבעוני הגדול ביותר של החברה בכל הזמנים.
הכנסות החברה עמדו על 11.7 מיליארד דולר, לאחר ירידה שנתית של 36%. חטיבת השבבים לשרתים רשמה צניחה של 39% בהכנסות ל-3.7 מיליארד דולר.
התחזית לרבעון השני עומדת על הכנסות של 12 מיליארד דולר. (צילום: ארכיון)

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
