דוברות עיריית אשקלון

נתניהו, גלנט, לפיד וגנץ בקריאה משותפת: "השאירו את המחלוקות מחוץ לבתי העלמין"
תום אברמסון21.4.23
0
0
0
לאחר פנייתו של יו"ר ארגון יד לבנים, אלי בן שם, חתמו היום (שישי) רה"מ בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ על קריאה משותפת להוצאת המחלוקות והמחאות מחוץ לבתי העלמין הצבאיים ביום הזיכרון הקרוב.
בן שם הוסיף ואמר: "אני מקווה שגילוי האחריות והמנהיגות שהפגינו כאן נבחרי הציבור שלנו, יעביר את המסר הנכון והכל כך חשוב הזה לאזרחי ישראל כולם".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
