באדיבות המשפחה

"הייתה חלק בלתי נפרד, נקיים אוהל לימוד לזכרה" | נפרדים מהמורה לוסי
מישל מחנין10.4.23
0
0
0
בישיבת בני עקיבא אורות יהודה נפרדים היום (שני) מהמורה לוסי די הי"ד. מהישיבה נמסר: "בצער גדול וכאב קיבלנו את הבשורה כי לוסי הי"ד (לאה) די היא הנרצחת השלישית בפיגוע הנורא, יממה לאחר בנותיה מאיה ורינה הי"ד".
בהמשך לכך, נמסר כי "לוסי הי"ד הייתה מורה לאנגלית בישיבת בני עקיבא אורות יהודה אפרת וחלק בלתי נפרד ממשפחת מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא.
רבני, מורי, תלמידי הישיבה ורשת ישיבות בני עקיבא כואבים את האובדן הגדול ושולחים תנחומים למשפחה שלאחר אובדן שתי הבנות כעת גם האם נלקחה לבית עולמה.
לקראת השבעה שתתקיים לאחר חג הפסח, תלמידי הישיבה יקיימו אוהל לימוד לצד המשפחה, בו יקיימו מעגלי שיח לזכר מורתם, וכן לימוד תורה רציף לזכרה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
