
מאיה ורינה מובאות למנוחות | אחותן ספדה בדמעות: "הייתי עושה הכל כדי להיות שם באוטו במקומכן"
בשעה שלאה בת ה-48 מאושפזת במצב אנוש, בנותיה מאיה ורינה די הי"ד מאפרת, אשר נרצחו בפיגוע הירי באזור צומת חמרה, מובאות למנוחת עולמים היום (ראשון) בבית העלמין בכפר עציון.
חברים, מכרים, שכנים תושבי אפרת והגוש ליוו ובכך חיזקו את בני משפחת די בשעה קשה זו, על ידי עמידה לאורך רחובות אפרת עם דגלי ישראל. הרב ריסקין, רב היישוב אפרת, פתח את מסע ההלוויה בקריאת פרקי תהילים לרפואת האם.
מאיה בת ה-21 הייתה בת שירות שלמדה במדרשה בלוד, ורינה הייתה תלמידת כיתה י' באולפנה בקריית ארבע, והדריכה בסניף עזרא ביישוב שבו הן גרו. המשפחה עלתה מאנגליה לפני כמה שנים ואבי המשפחה, ליאו, למד לרבנות בישיבה באפרת.
אב המשפחה הודה לציבור על התמיכה ואמר בדמעות: "הרגשנו חיבוק חם של אהבה מיהודים בישראל ומעבר לה. אנחנו בטוחים שצדק ייעשה". עוד אמר האב: "עם ישראל חי! היום הוכחנו שאנחנו עם אחד. משפחה שלמה באפרת הרוסה וכל הארץ כואבת, אין הוכחה גדולה יותר לאחדותינו.
תמיד צריך להתמקד במה שיש ולא במה שאין, ועדיין ויש לי שלושה ילדים ואישה נהדרת. איך אספר לה מה קרה לשתי בנותינו היקרות כשהיא תתעורר מהתרדמת? תמיד הן היו מלאכיות ועכשיו הן יהיו המלאכיות השומרות שלנו".
חברתה של אחת ההרוגות ספדה לה: "כולם אהבו אותה מאוד, היא הייתה חברה טובה ובן אדם מדהים. תמיד הייתה נחמדה לכולם, ובאמת אהבנו אותה מאוד. אנחנו עצובים וכועסים. עצובים על הרצח המזעזע וכועסים על המצב ועל המחבלים".
בהמשך, אמרה האחות שניצלה מהפיגוע שבו נרצחו אחיותיה: "הייתן כל העולם בשבילי, עשינו הכל ביחד", והוסיפה: "היינו החברות הכי טובות, אני מתגעגעת. הייתי עושה הכל כדי להיות שם באוטו במקומכן, הייתי סופגת את הכדורים במקומכן".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
