
0:00 / 0:00
רוטמן: "עצירת החקיקה הייתה טעות" | צפו
מישל מחנין3.4.23
0
0
0
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן אמר היום (שני) בוועידת הלאום של ערוץ 14, כי עצירת החקיקה של הרפורמה המשפטית הייתה טעות.
עוד הוסיף רוטמן: "אבל קיבלנו את החלטת רה"מ... נראה איך יתקדם המו"מ, אם כתוצאה מהדבר הזה תהיה הסכמה רחבה זה בוודאי דבר טוב. רק בסוף נדע את התוצאה ואני מאמין שיהיה בסדר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
