Yonatan Sindel/Flash90

השר בן גביר: "הקולות של אנשי ההייטק שווים יותר מעובדי הכפיים"
noa magid27.3.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר כי אסור להכנע לאנרכיה.
היום הזה נפל דבר בישראל. הקולות של הטייסים שווים יותר מהקולות של גולני ומג"ב. הקולות של צהלה שווים יותר מהקולות של דימונה ובאר שבע, והקולות של אנשי ההייטק שווים יותר מעובדי הכפיים. אסור לעצור את הרפורמה במערכת המשפט ואסור להיכנע לאנרכיה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
