0:00 / 0:00
צעקות ודפיקות על השולחן: חברי האופוזיציה הוצאו מאולם וועדת החוקה
noa magid26.3.23
0
0
0
חברי האופוזיציה ממשיכים להתפרע בוועדת החוקה הבוקר עם פתיחת הדיון להצבעות על ההסתייגויות לחוק יסוד: השפיטה - הרכב הוועדה לבחירת שופטים.
חברי האופוזיצה צועקים "דיקטטורה" שוב ושוב תוך שהם דופקים על השולחנות והוצאו מהאולם כשהם הוחזרו להצבעות במקביל להמשך הצעקות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
