
נעצרה מתפרעת השמאל שתקפה את השר דיכטר
המשטרה עצרה עד כה כעשרה מתפרעים בתחום מחוז מרכז בגין הפרות סדר כאשר מתפרעת אחת נעצרה לאחר שתקפה את השר אבי דיכטר ואת רכבו באמצעות מוט דגל שהיה ברשותה.
שוטרי מחוז מרכז פועלים משעות הבוקר על מנת לאבטח את המפגינים ברחבי המחוז ולשמור על הסדר הציבורי. בתוך כך, במהלך ההפגנה בצומת רעננה עצרו השוטרים 7 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר. בנוסף, רשמו מס' דו"חות למפגינים לאחר שחצו צומת באור אדום ובהפגנה נוספת שהתקיימה באיירפורט סיטי עצרו השוטרים 3 חשודים כאשר הראשון ניסה לחסום את הכניסה לאולם בו נערך כנס, השני בעט ברכב ששייך לפמליית השר דיכטר תוך שהוא נושך את אחד ממאבטחי השר והשלישית נעצרה לאחר שתקפה את השר ואת רכבו באמצעות מוט דגל שהיה ברשותה.
משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה אך לא תתיר אלימות וונדליזם.
בהתאם לממצאי החקירה וחומרת העבירות, בכוונת המשטרה לבחון הבאת החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
