
מאות פעילי ימין קיימו מפגן תמיכה ארצי ברפורמה המשפטית בגשרים ברחבי הארץ
לאחר תקופה ארוכה בה מפגיני השמאל קיימו מחאות והפגנות כנגד הממשלה והרפורמה המשפטית בגשרים ברחבי הארץ יצאו אתמול (רביעי) מאות פעילי ימין לעשרות גשרים בכל רחבי הארץ והביעו תמיכה ברפורמה המשפטית אותה מקדמת הממשלה. במסגרת המפגן תלו הפעילים מאות שלטים תחת הכותרת – "העם בחר ברפורמה, תומכים ברפורמה יוצאים לגשרים" וכן "די לשלטון בג"צ - רפורמה עכשיו".

בתל אביב הניפו הפעילים שלט ייחודי עם הסימון x על סמל מחאת השמאל - האגרוף, ולצידו נכתב - "תמיד אחים".
את המפגן יזמו במטה יו"ר מטה תקומה 23 ברלה קרומבי וכן המטה המיוחד של כל ארגוני הימין בהובלת יו"ר המטה אביחי בוארון, ויואל שילה אשר מוביל את השטח. במסגרת מהלכי התמיכה ברפורמה המשפטית, יזמו במטה תקומה 23 תליית שלטי תמיכה בעשרות כבישים, גשרים, צמתים ומקומות מרכזיים בארץ, ועליהם מופיעים תמונת שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט ח"כ שמחה רוטמן כשלצידם הכיתוב "יריב, רוטמן – העם איתכם! 2,304,964 אזרחים הצביעו בעד רפורמת התיקון במשפט".

אתמול העלה המטה שלטי ענק על המלונות בכניסה לירושלים וכן שלט ענק על בניין בסמוך למוקד ההפגנות ליד בניני עזריאלי בת"א.
ברלה קרומבי מסר: "לאחר זמן רב בו השמאל "שלט" בגשרים והביע את מחאתו, הגיע הזמן שהימין שהוא הרוב בעם שקיבל 64 מנדטים בבחירות יכבוש את הגשרים. המסר שלנו חד וברור – עם ישראל תומך ברפורמה המשפטית ובצורך לתקן את מערכת המשפט. אני קורא לציבור המחנה הלאומי לבוא ולהשתתף במפגן שייערך בכל רחבי הארץ. בחרנו ברפורמה, בחרנו לתקן".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
