איל מרגולין, פלאש 90

כלי הנדסי של צה"ל נפגע ממוקש במסגרת פעילות בגבול לבנון
מישל מחנין21.3.23
0
0
0
לפני זמן קצר (שלישי) פורסמו דיווחים ראשוניים אודות אירוע שהתרחש בגבול הצפון, עקב פיצוץ שנשמע באזור. ככל הנראה, מדובר בכלי הנדסי של צה"ל שנפגע ממוקש במסגרת פעילות בגבול לבנון.
בשבוע שעבר חצה מחבל חמוש מלבנון את הגבול והניח מטען חבלה בצומת מגידו, בטרם חוסל על ידי כוחות הביטחון שאיתרו על גופו כלי נשק נוספים. חקירת התקרית נמשכת, אך צה"ל הבהיר אתמול כי הוא לא חדר דרך מנהרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
