יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ מילביצקי על הודעת ראשי הקואליציה: "לא יצאנו למהלך הזה בכדי למנות שני שופטים בעליון"
תום אברמסון20.3.23
0
0
0
ח"כ חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד לא אהב את הודעת ראשי הקואליציה והעביר הבוקר (שני) ביקורת על המתווה שהוצג.
בחשבון הטוויטר שלו, כתב מילביצקי: ״המתווה שהוצג על ידי שמחה רוטמן בנושא הועדה למינוי שופטים אינו נכון בעיניי״.
״לא יצאנו למהלך הזה בכדי למנות שני שופטים בעליון״, הוסיף מילביצקי. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
