יונתן זינדל, פלאש 90

השר בן גביר: "חבל שיש מי שמנצל רצח נפשע כדי לנגח פוליטית"
noa magid18.3.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לעניין חוק האיזוק האלקטרוני המתוקן.
"חבל שיש מי שמנצל רצח נפשע כדי לנגח פוליטית. לצערנו, החוק במתכונתו הנוכחית לא היה מציל את דריה ז"ל שגרה עם הרוצח באותו הבית, אולם וודאי שאני מתכוון להביא חוק, שמחד גיסא יטיל סנקציות כנגד חלאות אדם תוקפי נשים ויביא להגנה על הנשים המותקפות ובד בבד ימנע תלונות שווא נגד גברים.
בנוסף, על פי הפרשנות של הגורמים המקצועיים האמונים על אכיפת החוק, ההצעה שעלתה עלולה לסכן נשים - בעקבות הכוונה לעדכן בן זוג שפגע באישה, שהנפגעת נמצאת באיזור אליו הוא נכנס, דבר שחושף נשים לפגיעה נוספת.
יש לדייק את הצעת החוק ולהימנע מעיוותי הדין ואת זה אני מתכוון לעשות. כמו כן, יש שורה של מהלכים שאני נוקט כדי להילחם בתופעת האלימות נגד נשים."
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
