Yonatan Sindel/Flash90

השר בן גביר: "אם זה היה מסגד הייתם מכבדים את המנהגים של בני המקום"
noa magid18.3.23
0
0
0
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לביזוי השבת שעשו היום נגד תושבי כפר אוריה כאשר חבורת אנרכיסטים שהגיעה להפגין נגדו הפעילה רמקולים וביזתה את תפילת הבוקר במקום.
"תפגינו נגדי כמה שאתם רוצים. אני אלחם עבור זכותכם להפגין. אבל למה להיצמד לחלונות בית הכנסת עם רמקולים, לצפור, לצרוח ולגרום לאנשים לחלל שבת? אני בטוח שאם זה היה מסגד הייתם מכבדים את המנהגים של בני המקום. אבל כלפי יהודים דתיים, מסתבר שהכל מותר. תודה לתושבי כפר אוריה על אירוח נפלא".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
