גילי יערי, פלאש 90

"הכי פריווילגיות במדינת ישראל" | ביקורת על מחאת "הנשים באדום"
מישל מחנין17.3.23
0
0
0
הפעילה החברתית וחברת מפלגת העבודה, דינה דיין, התייחסה לאחרונה בדבריה בערוץ 14 למחאת "הנשים באדום".
דיין אמרה כי "מדובר בנשים הכי פריווילגיות במדינת ישראל, צועדות כאילו מדובר על שפחות. נשים עשירות שנלחמות בשביל זכויות הנשים, אבל אלו זכויות הנשים הלבנות. בטח שלא הזכויות של הערביות והחרדיות".
כמו כן, כתבה לאחרונה דינה על מחאת השמאל: "לא יוצאים לשבש, לא יוצאים להפגין אתכם: חרדים, ערבים, מזרחים, בדואים, אתיופים. לא יעזור כלום, זו מחאת בעלי ההון, בעלי הקרקעות, בעלי הממון, מחאת הלשעברים".
עוד הוסיפה: "בקיבוץ של בעלי הייתה אשה, שכולם קראו לה רחל התמנייה. למה? כי היא הייתה היחידה בכל הקיבוץ. אז ככה זה נואם מזרחי בהפגנות, שקודם כל מבהיר לכולם שהוא מזרחי - שלא נתבלבל חס ושלום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
