ארגון המורים הודיע לפני זמן קצר (שישי) על החרפת העיצומים. על כן, תחילת יום הלימודים בכיתות י' ביום ראשון תהיה בשעה 12:00.
מהארגון נמסר כי הדבר נעשה, "לאור ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל יסודי וההצעות המשפילות והפוגעניות של המשרד למורים".

