
0:00 / 0:00
ח''כ מילביצקי לבועז גולן: "התנהלות היועמ"שית ראויה לכל גנאי" | צפו
noa magid15.3.23
0
0
0
ח"כ חנוך מילביצקי: "האחריות שלנו להביא את החקיקה הכי טובה למדינת ישראל. האופוזיציה מנסה לשרוף את הבית".
על היועמ"שית בהרב-מיארה: "מקווה שהיא תתעשת או תתפטר - ההתנהלות שלה ראויה לכל גנאי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
