
0:00 / 0:00
צפו בתיעוד: מחבלי עיסאוויה משליכים בקבוקי תבערה על ביה"ח הדסה הר הצופים
נועה מגיד12.3.23
0
0
0
בסוף החודש שעבר, החלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות פיגוע תבערה לעבר בית החולים הדסה הר הצופים ע״י מספר מחבלים מכיוון עיסאוויה. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.
לאחר ביצוע מגוון פעולות חקירה, חוקרי המשטרה של מחוז ירושלים התחקו אחר זהות המחבלים, תושבי עיסאוויה בגילאי 14-15. בתחילת החודש בלשי ימ״ר ירושלים ולוחמי מג״ב עצרו את הארבעה בבתיהם שבמזרח ירושלים.
בחקירתם עלה כי עפ״י החשד היו מעורבים בשני מקרים נוספים של פיגועי תבערה בתקופה האחרונה, כשאחד מהם כוון לעבר אוטובוס שהיה באזור. גם במקרים אלו לא היו נפגעים.
עם סיום החקירה בימ״ר ירושלים וגיבוש תשתית ראייתית נגד ארבעת החשודים במעשה, הבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע בבימ״ש ומעצרם הוארך. בימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
