דובר צה״ל

במהלך הלילה: כוחותינו חיסלו שלושה מחבלים שפתחו לעברם באש בשומרון
תום אברמסון12.3.23
0
0
0
מספר מחבלים פתחו במהלך הלילה (ראשון) באש לעבר כוחותינו מסיירת גולני, בעמדה צבאית סמוך לצומת ג'ית שבחטיבת שומרון.
כוחותינו החזירו באש לעבר המחבלים ופגעו בשלושה מהם, מחבל נוסף הסגיר עצמו ונעצר.
הלוחמים החרימו שלושה רובים מסוג M-16, אקדח ומחסניות שהיו ברשות המחבלים. המחבל שנעצר הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.
אין נפגעים לכוחותינו.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
