
יוסי דגן: "לוחמי צה"ל החזירו את הכבוד הלאומי לעם ישראל, נתחזק יותר"
ראש מועצת שומרון יוסי דגן בתגובה ללכידת המחבל רוצח האחים הלל ויגל יניב הי"ד, מהר ברכה שבשומרון:
"שוחחתי עם דרגי הפיקוד וברכתי אותם ובאמצעותם את הלוחמים האמיצים שלנו, שלאור יום, בעיצומו של חג הפורים, חיסלו בלב ג'נין את המחבל הפחדן והנאלח, שרצח בדם קר את הלל ויגל יניב, ה' יקום דמם בחווארה, והתחבא כמו שפן בג'נין, לוחמי צה"ל היקרים, החזרתם היום את החיוך לעם ישראל, וקצת מהכבוד הלאומי שלנו, חיילי צה"ל היקרים לוחמי ימ"מ ושב"כ, אנחנו אוהבים אתכם, מודים לכם, ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל מאחוריכם באהבה ובהצדעה.
אני קורא לממשלה, ללמוד ולאזור עוז וגבורה מהלוחמים שלנו, לתת את המכה הצבאית הנחושה מול הרשות הפלסטינית, מול המחבל אבו מאזן שעומדים מןל גל הטרור הנפשע הזה ולעצור אותו, להחזיר את ההרתעה, להוריד להם את המוטיבציה, עם ישראל יהיה מאחוריכם.
זה התפקיד של צה"ל ואנחנו מצפים שהמממשלה תורה להם, לעשות מה שצריך. באותה רוח להחזיר את ההרתעה, ואנחנו בהתיישבות בשומרון נאסוף עוז, נאסוף עוצמה, ונבנה את השומרון עוד יותר. הם באו לקלקל ואנחנו נתקן, הם באו להוסיף חושך וחידלון ואנחנו נוסיף אור בנייה וחיים כאן בשומרון ובכל מדינת ישראל".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
