יונתן סינדל, פלאש 90

שיקלי: "סובלים מלשעברים במערכת הביטחון - שדמוקרטיה זרה להוויתם"
מישל מחנין6.3.23
0
0
0
שר התפוצות עמיחי שיקלי אמר לפני זמן קצר (שני) בהאשמה כי "יש הנהגה שמייצרת היסטריה בזדון, ומי שמתפרנס מזה ורוצה לעשות מזה הון פוליטי.
המטרה של יאיר לפיד היא לא להגיע להידברות, אלא להפיל את הממשלה".
עוד אמר שיקלי: "יש שחקנים אחראיים באופוזיציה שמקדמים הידברות, אך יש מי שמוכנים לפגוע בכלכלת ישראל ובביטחון המדינה מתוך תאוות שררה ונקם".
שיקלי סיכם: "השיח הפוליטי בישראל סובל ממנת יתר של לשעברים במערכת הביטחון שמראיינים את עצמם לדעת בסוגיות אזרחיות מובהקות וממאנים למרות תנאי השכר המפנקים לצאת לפנסיה.
לשעברים שתרבות ארגונית דמוקרטית זרה להוויתם ושלמרבה הצער ע"פ רוב זקנותם מביישת את בחרותם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
