אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פעילי שמאל תלו שלטים סמוך לביתה של סילמן - שכניה תלשו אותם
תום אברמסון3.3.23
0
0
0
פעילי שמאל רבים צפויים להגיע היום (שישי) בשעות הצהריים להפגנה מול ביתה של השרה עידית סילמן ברחובות.
לקראת ההפגנה, תלו הפעילים מספר שלטים בגנות סילמן. ל-0404 נודע כי בשעות הלילה שכניה של סילמן תלשו את השלטים מהמקום וזרקו אותם.


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
