דוברות הכנסת

השר אקוניס: "תוציאו את ההייטק מהויכוח על הרפורמה המשפטית"
מישל מחנין27.2.23
0
0
0
שר המדע אופיר אקוניס אמר היום (שני) כי "יש מחאת חלק מההייטיקיסטים ולא מחאת ההייטיקיסטים, והחיבור בין ההייטק והמדע שאינו יודע גבולות פוליטיים - אינו במקום בכלל".
עוד אמר השר אקוניס: "יש כרגע האטה בהייטק שאינה קשורה לרפורמה המשפטית כלל וכלל. מותר להפגין בחסות החוק ולא לאיים בהוצאת כספים. חדלו מאיומים - מי שרוצה להסיט את כספו שיסיט.
האיומים האלו במשיכת כספים ובהוצאת מרכזי פיתוח, היא פגיעה בכל החברה כולה וזה משחק באש. אני דוחה את הדברים מכל וכל ומציע להפסיק זאת מיד. יש חילוקי דעות לגיטימיים.
תחזירו את ההייטק ותוציאו אותו מהויכוח. אומר כאן ברור: לא תהיה כל פגיעה בזכות הקניין ובחופש האקדמי במדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
