יונתן זינדל, פלאש 90

השר בן גביר פנה לרה"מ נתניהו: "תאשר את שהייתם של המתיישבים באיתמר"
תום אברמסון27.2.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה הבוקר (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו להמשיך לאפשר את שהייתם של המתיישבים באביתר וזאת בהתאם להסכם הקואליציוני.
סיעת עוצמה יהודית תקיים בשעה 11:30 ישיבת סיעה ביישוב. במהלך הישיבה ימסור בן גביר הצהרה לציבור.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
