תומר נויברג, פלאש 90

גלנט: "קורא לא לקחת את החוק לידיים - כוחותינו ישימו את ידם על הרוצחים"
מישל מחנין26.2.23
0
0
0
שר הביטחון יואב גלנט אמר לפני זמן קצר (ראשון) כי "גם בסיומה של יממה קשה וכואבת, בה שני אחים צעירים נרצחו בידי מחבל שפל", הוא קורא לאזרחי ישראל: "אל תקחו את החוק לידיים".
עוד אמר השר גלנט: "הפרות הסדר בחאוורה מסכנות את האזרחים, ופוגעות בפעילות כוחות הביטחון במצוד אחר המחבלים.
אני סומך על מפקדי ולוחמי צה"ל, ובטוח כי ישימו את ידם על הרוצחים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
