
מרגש | הוריהם של הלל ויגל שנרצחו בפיגוע הסכימו לתרום את איבריהם
מישל מחנין26.2.23
0
0
0
הוריהם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב שנרצחו היום (ראשון) בפיגוע הירי בחווארה, הסכימו לתרום את איבריהם על מנת להציל חיים.
המרכז הלאומי להשתלות מסר כי "שני האחים שנרצחו נשאו כרטיס אדי, וקרניות עיניהם יושתלו".
כזכור, במותו היה הלל, בסך הכל בן 22 - רק השתחרר משירות ארוך בחיל הים וחזר בשבוע שעבר לישיבה בקריית שמונה.
יגל, אחיו הצעיר בן ה-20, תלמיד שקדן בישיבת אולגה שבימים אלה התכונן לגיוס לשירות קרבי בצבא.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
