
0:00 / 0:00
האזינו לקולה של האם השכולה: "יש לנו חור ענק בלב - שום דבר לא יסגור אותו"
מישל מחנין26.2.23
0
0
0
אמם של האחים הלל ויגל יניב הי"ד, תושבי הר ברכה שנרצחו היום (ראשון) בפיגוע הירי בחווארה, הגיבה לאירוע בכאב רב.
בהקלטה לנוער היישוב, אמם מסרה: "חטפנו פה סטירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים והחסד, שהיתה לנו שבת משפחה ושיחות טובות עם הילדים אתמול.
יש לנו חור ענק בלב. לא בנייה, לא הפגנה. שום דבר לא יסגור אותו. נלמד לחיות איתו בשמחה.
מה לעשות? להוסיף בלימוד תורה. לעשות שירות משמעותי בצבא. יהיו המון כוחות בדרכים, תדאגו להם. אין מילים שיכולות לנחם. אנחנו סומכים עליכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
