אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יוסי דגן: "אירוע קשה מאוד - לא נשבר"
noa magid26.2.23
0
0
0
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון נמצא בדרכו לזירת הפיגוע.
"מדובר לצערנו, באירוע קשה מאוד, הממשלה חייבת לשנות את הפרדיגמה ולעבור ממגננה להתקפה, לא יכול להיות שבצהרי היום מרשים לעצמם מחבלים לירות באזרחים תמימים, עזות המצח של הטרור מוכיחה שאין הרתעה. יש לשנות את הוראות הפתיחה באש, להחזיר את המחסומים, ולפגוע באופן יזום בתשתית הטרור של הרשות הפלסטינית. עם ישראל ותושבי השומרון חזקים, לא נשבר אל מול הטרור הרצחני של הרשות הפלסטינית"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
