
בשווי מיליוני שקלים: כוחותינו סיכלו הברחת סמים מגבול לבנון
נועה מגיד25.2.23
0
0
0
תצפיות צה״ל זיהו חשוד סמוך לגדר גבול לבנון. יחידת היג״ל של משטרת מחוז צפון ולוחמי צה"ל הוזנקו למקום, עצרו את החשוד ואיתרו שני תיקים המכילים חומר החשוד כסם מסוג חשיש במשקל 48 ק"ג. החשוד, בן 25, תושב איבטין, נעצר והובא להמשך חקירתו במשטרה.
פעילות זו מצטרפת למספר סיכולי הברחה של לוחמי היג"ל- בשבוע שעבר בסיום חקירתם במשטרת ישראל הוגש כתב אישום כנגד 2 תושבי סוריה שהבריחו לארץ 16 ק"ג סם מסוג חשיש בשויי מעורך של מאות אלפי שקלים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
