תיעוד מבצעי מד"א

רץ במרתון תל אביב התמוטט במהלך הריצה - ופונה לבית החולים
תום אברמסון24.2.23
0
0
0
גבר בן 48 חש ברע והתמוטט היום (שישי) במהלך ריצה במרתון תל אביב, בשדרות רוקח סמוך לספורטק.
צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה במקום, ליבו שב לפעום והוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר במצב יציב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
