תומר נויברג, פלאש 90

רה"מ לשעבר ברק קרא לכוחותינו לסרב פקודה | חה"כ מהליכוד בתגובה חריפה
תום אברמסון23.2.23
0
0
0
חברת הכנסת מהליכוד קטי שטרית הגיבה הערב (חמישי) בחריפות לנאום ההסתה המביש של רה"מ לשעבר אהוד ברק, אשר לקרא לכוחותינו לסרב פקודה בשל הרפורמה המשפטית: "בתוך 6 שבועות נהיה בדיקטטורה".
שטרית כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל קורא לסרב פקודה כאחרון האנרכיסטים, מה השתבש אצלו? מאז שהציבור הקיא אותו הוא רק קורא להחריב, לא מפסיק להתסיס ומסית ללא הפסקה".
"הגיע הזמן להעמיד את האיש המשועמם הזה לדין בגין קריאה הסתה! איש מאוד מסוכן!", הוסיפה שטרית.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
