
נתניהו נפגש עם הסנטור האמריקאי ועם משלחות חברי קונגרס רפובליקנים ודמוקרטים
noa magid22.2.23
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (רביעי), סדרת פגישות מדיניות. תחילה נפגש הבוקר רה"מ נתניהו עם הסנטור טום קוטון, בהמשך נועד עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית ולאחר מכן עם משלחת נוספת של חברי קונגרס דמוקרטים.

נתניהו הדגיש את חשיבות הקשר הבי פרטיזני בין ישראל וארה"ב והודה להם על תמיכתם בישראל.
בפגישות דנו על ההתפתחויות האזוריות בדגש על איראן וגרורותיה במזה"ת. וכן, בתרומתם הרבה של הסכמי אברהם ליציבות האזורית ובאפשרויות להרחבתם.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
