
הזויים: פעילים אנרכיסטים קשרו עצמם לעמוד תאורה סמוך לביתו של השר ברקת | צפו
תום אברמסון22.2.23
0
0
0
פעילי שמאל אנרכיסטים הגיעו הבוקר (רביעי) סמוך לביתו של השר ניר ברקת בירושלים וקשרו עצמם לעמוד תאורה ברחוב - כך דיווח העיתונאי חיים גולדברג.
לאחר זמן קצר, שוטרים הגיעו למקום ופינו את האנרכיסטים מהאזור.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
