
ארדן: "הוא האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי"
שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, הגיב לדברי נציב מועצת זכויות האדם של האו״ם.
״נציב מועצת ״זכויות האדם״ של האו״ם, שאחראי על אחד הגופים הכי מעוותים ואנטי מוסריים בעולם - הוא האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי. לאמירתו אין שום תוקף, משפטי או מוסרי ואין לו זכות להתערב בענייניה הפנימיים של ישראל. מועצת זכויות האדם היא גוף שבו ישראל מופלית לרעה באופן קיצוני כבר שנים רבות, גוף בו מוקמות נגד ישראל ועדות חקירה אנטישמיות ושישראל מעולם לא הכירה בסמכותו המוסרית.
אני מציע לנציב לעסוק בהגנה על זכויות האדם בסוריה, ברצח הנשים והמפגינים באיראן, ברדיפת הקהילה הגאה ברשות הפלשתינית וברשימה ארוכה של ארגוני טרור ועוולות קשות של משטרים אפלים מהם הוא והמועצה שלו מתעלמים דרך קבע, לפני שהוא מתערב ומטיף מוסר לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
