
ח"כ גוטליב: "אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי"
ח"כ טלי גוטליב הגיבה בפתח דיון הוועדה על חוק יסוד השפיטה לחסימת יציאתה מביתה ע"י מפגינים.
"חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית. אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה. זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת ע"י מי. ב-6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים.
אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את הזה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
