
רה"מ: "נגבש תכנית בחודשים הקרובים - להחזרת הביטחון לתושבי לוד"
מישל מחנין19.2.23
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לפני זמן קצר (ראשון) כי יפעל להחזיר את הביטחון לתושבי לוד.
בהודעתו, מסר רה"מ נתניהו: "קיימתי היום פגישת עבודה עם ראש העיר לוד, יאיר רביבו, יחד עם ראשי הקואליציה ומרכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ אליהו רביבו.
סיכמנו לקדם את תכנית ראש העיר לחיזוק המשילות והשבת הביטחון האישי לתושבי העיר לוד. במסגרת התוכנית אנחנו נתגבר כוחות בעיר וניתן תמריצים לשוטרים שעובדים בה.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, יגבש החלטת ממשלה לחיזוק העיר לוד שתוצג בחודשים הקרובים בישיבת ממשלה מיוחדת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
