Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ רוטמן: "אנשים פונים אליי - מרגישים מאוימים בעבודה כי הם תומכים ברפורמה"
מישל מחנין14.2.23
0
0
0
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן אמר היום (שלישי) כי אנשים רבים פונים אליו, בטענה שהם מרגישים מאוימים בעבודה בגלל שהם תומכים בתיקון מערכת המשפט.
לדבריו, העובדה הזו אמורה להטריד כל שוחר דמוקרטיה. עוד אמר ח"כ רוטמן: "מותר להתווכח, מותר לנהל דיון ומותר גם להפגין.
אסור לקרוא לאלימות ואסור לאיים על החושבים אחרת, גם אם הם במיעוט ובוודאי אם הם הרוב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
