
"דיקטטור, איש מסית ומסוכן" | שוב: זעם ברשת על דברי לפיד
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שיתף היום (ראשון) ציוץ בטוויטר הקורא לאזרחי ישראל להצטרף למחאת השמאל כנגד הרפורמה המשפטית.
לפיד כתב בציוץ: "נלחמים ביחד על המדינה שלנו בירושלים. אם לא ניאבק עכשיו מדינת ישראל תסיים את הפרק הדמוקרטי בחייה. אני קורא לכל מי שהמדינה הזו יקרה לו, לקחת דגל ולעלות מחר לירושלים. לא נוותר".
אלא שקריאתו (שוב) זכתה לביקורת ולעג מצד המגיבים. בין התגובות נצפו אמירות כגון: "יפה שאתה ממלא אחרי ההוראות של אהוד ברק. חדל אישים", "אמר הדיקטטור של יש עתיד", ו-"תשלם לי מונית? דלק? איך זה הולך?".

עוד נכתב: "בושה!", "אתם כבר ניסתם להילחם בקלפי ולא הלך לכם. מה אתם לעזאזל חושבים לעצמכם? העם בחר, אנחנו בשלטון. שיצא לכם העיניים יש לנו 64 מנדטים", ו-"יום שני, 13/02 כולם מכבים את האור בבית ומקלפים אבוקדו בחושך. מקלפים למען הדמוקרטיה".

בין יתר התגובות הרבות, נמצאו בעיקר עקיצות כנגד דבריו של לפיד, כגון:

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
