Yonatan Sindel/Flash90

אחרי קיפאון ממושך: שר החוץ כהן ומקבילו הפולני שוחחו על חימום היחסים והשבת השגריר הפולני לישראל
noa magid7.2.23
0
0
0
לראשונה מזה למעלה משנתיים שלא התקיימה שיחה בין שרי חוץ של שתי המדינות, שוחח היום (שלישי) שר החוץ אלי כהן עם מקבילו הפולני זביגנייב ראו.
בשיחה דנו השרים בדרכים לחימום היחסים בין המדינות, בין היתר באמצעות השלמת המתווה להחזרת משלחות הנוער הישראליות לפולין. שר החוץ הפולני ציין בשיחה כי יבחן אפשרות למינוי שגריר פולני חדש לישראל, זאת לאחר תקופה בה התנהלה השגרירות בישראל ללא שגריר.
השיחה התנהלה ברוח טובה, והשרים הביעו רצון לקיים קשר ישיר ורציף, ואף לקיים מפגש ישיר, בפולין או בישראל, בתקופה הקרובה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
