דוברות מד"א

נערה נפגעה מעץ שקרס באור יהודה
noa magid6.2.23
0
0
0
נערה כבת 13 נפגעה מעץ שקרס ברחוב ענבר באור יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבי"ח שיבא-תל השומר.
פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע יובל מלק, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנפגעת בהכרה מתהלכת סמוך לעץ שקרס עקב הרוחות הסוערות שיש במקום, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשהיא במצב קל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
